Annons:
Etikettövrigt
Läst 701 ggr
makeupbox
3/17/13, 12:20 PM

Jag vill veta mer!

Skulle vilja veta lite mer om dessa hundar.. jag är väldigt hundintresserad och har ingen hund själv och kommer inte ha förrän jag är utflyttad från mina föräldrar och färdigt med studier och har ett fastjobb som gör det möjligt att ha hund. Iallafall, jag är väldigt intresserad av olika hundraser och vill lära mig så mycket som möjligt om många för att jag den dagen jag skaffar egen hund ska få en individ av den ras som passar mig perfekt.

Berätta mer om Russkiy toy, allmänt, allt möjligt. Hur är hundarna? Vad gillar de att göra? Mycket aktivering? Ni som har denna ras blir de ofta förväxlade med chihuahuor? Vad tycker ni om det?
Var fick ni tag på eran hund? Vad gör du med din hund?

Annons:
Elin-Li
5/27/13, 3:43 PM
#1

Ja det finns så mycket att berätta om Russkiy toy!

Men i korthet så är det en liten men mycket pigg ras som kan träna alla möjliga saker om man skulle vilja det. Om man inte är speciellt intresserad av träning så finns det individer som är väldigt lugna inom rasen ocksp. Men du bör titta lite på föräldrar även tidigare avkommor från föräldrarna om så finns. 

De är annars väldigt glada hundar som gör nästan vad som helst för lite uppmärksamhet. De är väligt lätta att ha och göra med då de mer än gärna vill vara till lags.

Har du några frågor så är det bara att fråga:)

// Elin-li, 

Upp till toppen
Annons: