Annons:
Etikettövrigt
Läst 900 ggr
Elin-Li
2013-02-10 17:59

Presentation av hundarna

Här kan du presentera din hund, eller hundar om du har flera. Skriv gärna några rader om hundens personlighet och egenheter, vilken ras den är och vad den tycker om att göra. Glad

Vill du presentera dig själv som medlem kan du göra det här!

// Elin-li, 

Annons:
matilqa
2013-02-18 07:15
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Superbra initiativ av dig Elin! Kan ingenting om iFokus, men ska göra mitt bästa för att försöka vara så aktiv här som möjligt!

En liten presentation om min Earnie:
Ooo Fly Like A Goolden Eagle, namnet Earnie kom egentligen som en ordlek i försvenskandet av Eagle som Ellen Brindemark hittade på! 

Han kom till mig som 5 månader och då hade jag redan OcFox och Monkey på lån från Helena Sundsgård men lämnade tillbaka dem i samband med detta. 

När jag letar valp väljer jag alltid den galnaste i kullen och det är just det Earnie är - galen! Han är en dröm att jobba med och är riktigt påhittig. Just nu har vi mest problem med vardagslydnaden: prova att kombinera spökåldern med trotsåldern - ungerfär där har vi Earnie! Dryg unghund i sina bästa dagar med andra ord! 

Vi fokuserar just nu mest på utställning (naturligt eftersom det är vinter) och detaljarbetet i fotgående. Men snart är det vår och då blir det mer fokus på freestyle/heelwork!

Elin-Li
2013-02-19 20:44
#2

Tack:) dela gärna sidan till dina vänner:)

// Elin-li, 

Upp till toppen
Annons: